2013. február 26., kedd

~7.~

~zene~




~11:00~
-EMILY!!! KELLJ FEEEEEEEEEEEEEEEL!!!-ordítottam, miután felkeltem.
-NE ORDÍTS!-kiabált Emily.
-Sietnünk kell! 11 óra van és van egy óránk, mielőtt elkezdődik a koncert!
-Mi?!-kelt ki egyből az ágyból.
Rohantunk a fürdőbe, egyszerre. Mivel nagyon nagyon siettünk, nem érdekelte egyikünket sem, hogy a másik bent van. Beszálltam a zuhanykabinba, becsuktam az ajtót, gyorsan lezuhanyoztam, amíg Emily megmosakodott és fogat mosott. Mikor végeztünk, helyet cseréltünk és 15 perc alatt kész is voltunk. Gyorsan felöltöztem és Emily is.
Mikor kész lettünk, megreggeliztünk, írtunk Leah-nak egy levelet, hogy elmentünk, kimentünk az ajtón, én bezártam, Emily pedig fogott egy taxit.
10 perc múlva már ott is voltunk az arénában. Bementünk, odaadtuk a jegyet és gyorsan előretolakodtunk. Ma már sokkal többen voltak, szerencsére az első sorba kerültünk és elkezdődött.
Bemutattak egy kisfilmet, aztán jöttek a fiúk. Beszaladtak a színpadra és a lányok sikítani kezdtek. Azt hittem leütöm őket, mert már közel voltak ahhoz, hogy kiszakítsák a dobhártyámat.
A fiúk elkezdték a műsort és az Up all night-tal kezdtek, aztán az I would és a  Heart Attack. Miközben Niall "Ow!" részei voltak, észrevett minket és egy hatalmas mosoly ült ki az arcára, amit a többiek észre is vettek. Niall megint ránk nézett, utána pedig a többiek is. Intettünk nekik, ők pedig bólintottak és énekeltek tovább.
A Heart Attack után volt egy kis pihenő a fiúknak és mentek átöltözni, de addig beadtak egy kisfilmet. :D Nagyon tetszett és végigröhögtük. Eszméletlen, hogy Niall milyen édes. *-* Meg a többiek is, de ő főleg.
5 perc múlva visszajöttek és sunyin összenéztek.
-O-óóóó! Ezek mesterkednek valamiben!-nézett rám Emily.
Elkezdtek énekelni, láttuk, hogy Harry és Niall összesúgnak... Egymásra néztünk Emily-vel és mire visszafordultunk, már magunk előtt láttuk a kedvencünk kezét. Megint egymásra néztünk és vigyorogtunk egy hatalmasat, majd vissza és egy lágy mosolyt eresztve megfogtuk a fiúk kezét.
Felálltunk a színpadra és csak néztük a tömeget.
-Ők itt a barátaink! Igaz csak tegnap óta!-mosolygott Liam.
-Igen! Tegnap jobban megismerkedtünk egymással!-vigyorgott Louis.
-De folytassuk!-mondta Zayn és a zene elindult.
Láttam, ahogy Harry sunyin rámosolyog Emily-re, aki kicsit meg is ijedt. Ezen nekem nevetnem kellett. XD Ekkor Niall rám nézett és elmosolyodott.
Liam kezdett el énekelni, majd Harry...

~Emily~
Harry kezdett el énekelni. Mélyen a szemembe nézett és a "When he opens his arms and hold you close" résznél szorosan magához ölelt, én pedig azt hittem, hogy meghalok... *-* Az az illat, az a hang, az a...minden! :$

~Tamara~
Harry-t Niall követte. Végig a szemembe nézett, én pedig a gyönyörű kék szemei láttán, meghaltam. Ha nem fogja a kezemet, akkor elájulok.
Louis énekelt és a tömeg sikítani kezdett. Most nem nagyon érdekelt, hiszen Niall fogta a kezemet és...*-* Maga a mennyország!
Már csak az utolsó versszak volt hátra. Az utolsó sornál Harry és Niall megint egymásra néztek, csak mosolyogtak és amikor Liam kiénekelte a "Can love you more than this"-t, a 2 srác bólintott egymásnak, majd Niall visszafordult hozzám és lassan megcsókolt.
Liam abbahagyta, a zenének vége, a csókunknak vége és asszem nekem is mindjárt végem!
Nem jutottam szóhoz, Niall pedig elpirult és mosolygott. Nyomtam egy gyors puszit az arcára és a tömeg ujjongani kezdett.
Miután odajutottam Emily-hez, lemásztunk a színpadról, a fiúk segítségével és visszaültünk a helyünkre. A mellettem álló lány egyfolytában rám vigyorgott és gratulált. Nagyon kedves volt és beszélgettünk egy darabig, majd a fiúk énekeltek tovább.

~a koncert végén~
Emily-vel kibeszéltük a csókos sztorit és olyan jó volt egymásnak áradozni róla. Kifelé tartottunk az arénából, mikor mindketten megijedtünk. Valaki megfogta a vállamat, az Emily-ét is, egymásra néztünk, aztán hátra és megláttuk Harry-t és Niall-t. Megint egymásra néztünk és nevetni kezdtünk.
-Beszélhetnénk?-kérdezte Niall, majd meg sem várva a válaszomat elráncigált egy sarokba.
-Mit szeretnél?-kérdeztem kíváncsian.
-Mondd! Nem lenne kedved eljönni velem...valahova?-kérdezte.
-De! Persze! Mondjuk nekem csak ma lenne jó!-mondtam szomorúan.
-Miért?
-Mert holnap már utazok vissza a nővéremhez, Beverwijk-be! Emily pedig Ulisbach-ba megy haza!
-Kár!.. :| Akkor mit szólnál, ha ma este a koncert után?
-Benne vagyok!-mosolyogtam.
Ott álltunk egymással szemben, tök csöndben, Niall csak bólogat, én meg azon bólogatok, hogy ő bólogat. Semmi értelme nem volt...oO
-Akkoooooor..?! Szeretnél még valamit?-kérdeztem.
-Ja nem!-vágta rá egyből.
-Akkor szia!-mosolyogtam.
-Várj!-rántott vissza hirtelen.
-Áú!
-Bocsi!-mondta és egyre közelebb hajolt felém.
Megint megcsókolt és alig hittem el, hogy Niall James Horan pont engem csókolgat. Ez biztos csak egy álom!
A csók végén elmosolyodott, intett egyet majd elment.
Fantasztikus volt. Elővettem a telefonomat és a közös képünket kezdtem nézni.
-Olyan csodálatos!-suttogtam.
-Bú!-ijesztett meg Emily.
-Kiütöm belőled a szuszt is!-fordultam felé, mire röhögőgörcsöt kapott.
Gyorsan elhallgatott és komoly fejjel nézett rám.
-Harry megcsókolt!-vigyorgott.
-Engem meg Niall!
-Harry elhívott randizni!
-Engem meg Niall!
Így, vigyorogva kisétáltunk az arénából. Beültünk egy taxiba, elővettük a telefonunkat és elkezdtük nyomkodni. Miközben kutattam a telefonomba, észrevettem, hogy Niall valamikor beleírta a számát és "Drága Pici Ír Manóm" néven mentette el.
Ezen nevetnem kellett. :'D Megmutattam Emily-nek, mire majdnem meghalt a röhögéstől.
Hazaértünk, kifizettük a taxist és bementünk a házba. Elmeséltünk mindent Leah-nak és előkészítettük estére a ruháinkat.
Felvettem a pizsamámat és befeküdtem az ágyamba. Kemény délután 2kor.

~Emily~
Amíg Tamara aludt, én Leah-val beszélgettem és közben Twittereztem. Egyfolytában Harry volt a fejemben.

~délután 5 óra~

~Tamara~
Délután 5kor az ébresztőmre keltem...

A kövit 12 komi után hozom!

5 megjegyzés:

  1. Naaaaaaaaaaagyon jóó! <3 szeretlek!:D kövit gyorsan!:) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!! Gyorsan kövit.... :))

    VálaszTörlés
  3. Mega szuper királyul jóóóó:DDD Siess a kövivel:)♥

    VálaszTörlés
  4. Na haladjáál!! Nagyon jóóóó!!!!!!! :'33

    VálaszTörlés
  5. Áhhhhhhh...Kurva jó lett!! *------* Imádom..egyszerűen zseniááális! :D Tökre beleélem magam az Emily szerepébe..:3

    VálaszTörlés